Lejdi Gaga snimila
spot u pariskom Luvru
SHOWBIZ Autor: Hina/AFP 25. sep 202423:29 0 REUTERS/Mina Kim
Novi video-spot pop zvezde Lejdi Gage, snimljen u Luvru
početkom septembra, može da se pogleda na internetu, a povodom početka
prikazivanja filma "Džoker" u kome ona glumi, kao i povodom otvaranja
izložbe posvećene ludama u umetnosti.
U video-spotu koji može da se vidi na profilima Luvra i
Gaginom Instagramu i TikToku, ona šeta muzejom izvodeći pesmu napisanu tim
povodom, obučena u kratku haljinu i patike, sa kratkom crvenom perikom na
glavi.
Umetnica, koja je svojim nastupom letos obeležila otvaranje
Olimpijskih igara u Parizu, a čiji novi album „Harlequin“, urađen za taj film
izlazi u petak, šeta muzejom noću sve do Mona Lize. Pošto je dobro osmotri,
pivačica joj karminom iscrtava osmeh na zaštitnom staklu, a potom se okrene ka
kameri i na licu joj se vidi suza.
Na pitanje u vezi tog postupka koji evocira vandalizam
počinjen zadnjih meseci u nekoliko muzeja na poznatim slikama, među kojima i na
Mona Lizi, Louvr je istakao da je ta scena „čista fikcija“, zamišljena kao
„omaž“ liku Džokera i Leonarda da Vinčija.
„Luvr se udružio sa Warner Bros Pictures studijom, koji je
producirao video, u saradnji sa pop zvezdom“, saopšteno je iz muzeja za AFP.
Muzej je time obeležio otvaranje sezone izložbom posvećenom
dvorskim ludama, među kojima je i „Džoker“, koje se često mogu videti na
slikama od 13. do 16. veka, kao i početak prikazivanja filma „Džoker: Ludilo u
dvoje“ sa Hoakinom Feniksom i Lejdi Gagom.
Film počinje da se prikazuje u prvoj nedelji oktobra.
Muzeju Luvr ovo nije prvi put da sarađuje sa muzičkim zvezdama.
2016. godine Will.i.am je snimio spot sa animiranim muzejskim slikama pod nazivom „Mona Lisa smile“.
Godine 2018. Bijonse i Džej Zi snimili su u muzeju spot „Apeshit“, uključujući sliku „Brodolomci s fregate Meduze“, kojim su želeli da istaknu jednakost kultura i mesto crnaca u istoriji umetnosti.
Muzej je nedavno objavio i slike privatne posete Selin Dion,
pre njenog nastupa na Olimpijskim igrama.
Pogledati video:
https://n1info.rs/magazin/showbiz/lajdi-gaga-snimila-spot-u-pariskom-luvru/
***
Komentar
***
Zabava budući da je namenjena
masi - snižava standarde. Eho - ubrzanog rasta stanovništva i proizvodnje na
Zemlji od 1800., doveo je do toga - da je novac postao zamena za sve drugo pa čak
i za vrline,., moral. Novac i tržište (bez bilo kakvih ograničenja) koje se
stalno širi - je tu da ti omogući - da se oslobodiš svake teskobe; konzumiraj sve i odmah. Stari moral
je srušen ali novi nije izgrađen. I muzeji su na tržištu - snalaze se, naterani
su - da bi preživeli - na svaku ludost. Zaboravili smo da nije zabava održala
Homo sapijens u životu, održali su ga tehnika, kultura i nauka i njihovi
mem-ovi - koji su danas u defanzivi.
"Mem" je ideja, ponašanje ili stil koji se širi putem
imitacije od osobe do osobe - upravlja budućim životom! A pošto Ledi Gaga,
Ronaldo i & imju po 1 milijardu pratioca - njihovi memovi mlade na Zemlji "uče"
neodgvornom ponašanju. Da neće možda malograđani, trutovi i paraziti da se odupru
klimatskim promenama tako što će kreirati novu ekološku nišu?
Zoran Stokić
26.09.2024.
Нема коментара:
Постави коментар