субота, 14. октобар 2023.

 

KVIZ Koliko dobro poznajete političku scenu u Srbiji? (1. deo)

 

 

LIFESTYLE Autor: Nikola Kojić 14. okt 202306:45 N1

 

Pogledati:

https://n1info.rs/magazin/lifestyle/kviz-politika-koliko-dobro-poznajete-politicku-scenu-u-srbiji-1-deo/

 

 

Portal N1 predstavlja vam prvi politički kviz u kojem imate priliku da testirate svoje znanje o strankama, njihovim bivšim i sadašnjim liderima, izborima, kampanjama, najvišim državnim funkcijama, aferama i ostalim obeležjima političkog života u Srbiji.

Pred vama je 15 pitanja iz različitih oblasti političkog sistema u Srbiji od 1990. godine do danas, a svoj rezultat i utiske možete nam preneti u komentarima.

 

 

***

Komentar

***


 

https://www.youtube.com/watch?v=pAB3GHTF_Uk

Bure baruta (1998) trailer Bg sub

 

Posle 33 g lažnog parlamentarizma kako izgleda život u Srbiji? Slučajni događaj (kao odsustvo socijalizacije koja traje 33 godine) - napad  se dogodio 2.10.23. na Voždovcu kada je glumica Katarina Stojanović sa suprugom i dvogodišnjim detetom vodila dete na terapiju. "Mi smo krenuli da vodimo bebu u Sokobanjsku na redovne terapije, oko 17h. Kada smo izlazili iz Ulice Ljube Vučkovića na pešačkom je stajalo poprečno vozilo, ne dajući drugima da prođu. Suprug im je rekao: "Druže vodim dete kod lekara. Ja sam izašla sa njim i rekla sam: "Gospodine vodim dete kod lekara". Izašla sam da izazovem empatiju - rekla Katarina. Nakon što su prišli vozilu, u kojem su bila četvorica mladića, usledio je pravi pakao."Suvozač je udario pesnicom mog supruga u glavu, vozač je izašao sa nožem i krenuo je da ubode mog supruga u vrat. Ostali su izašli su sa palicama i vikali: "E sad ga vodite kod lekara" - ja sam vrištala: "Beba je unutra, nemojte molim vas." Krenuli su da jure mog supruga, razbijali su nam kola. Demolirali su nam auto, zatim su ušli u kola i otišli. Bilo je mnogo očevidaca, ljudi su bili u šoku. Ja sam i pala u nesvest - priča Katarina"! Znači '90 koje su okovečene u "Buretu baruta" i na tribinama fudbalskih klubova parolama huligana i 2023. Da je postojao pravi parlamentarizam, slobodni mediji i tsl, narod nikada ne bi izglasao da živi u "Buretu baruta". Jer za ovu uvek istu vlast da se ovo desilo na Kosovu oni bi odmah tražili da se sazove sednica u UN a pošto je u Srbiji tu nisu nadležni.

Zoran Stokić

14.10.2023.

 

Нема коментара:

Постави коментар