субота, 4. децембар 2021.

 



Kult apsolutne sopstvena nepogrešivost



Bez slobodnih medija (ne samo da pretnje stižu medijima poput N1, podmeću lažne iskaze Vesni Pešić i &  nego je na tapet došao čak i sajt NSPM Đ. Vukadinovića) nastaviće se status qvo u Srbiji. Ništa od Srbije neće biti do god bude vezana za „mrca“ koje nam je u amanet ostavio S.M. Kult apsolutne sopstvena nepogrešivost (Lenjina, Staljina, Mao, Musolinija, Hitlera, Homeninija, S.M. i &) vlasti u zatvorenim društvima opstaje samo zato što u tim društvima nije dozvoljena kritika, tu ljudi žive bez slobode govora, bez slobode verovanja ili neverice i bez slobode udruživanja. Moramo učiti iz svojih grešaka da bismo naučili kako da izbegnemo nove greške. Potrebni su nam drugi ljudi da otkrivaju i ispravljaju naše greške (kao što smo njima potrebni mi). Kritika drugih je neophodna. Evo kako izgleda to "razmišljanje" ljudi poput S.M: Nije problem što sam ja nasilnim putem rušio istav iz 1974., što sam u tom cilju - oživeo i zolupotrebio - slike drugog svetskog rata, nije problem u tome što sam ja sprečio da se čelična zavesa pomeri iz Evrope, što sam sprečavao da se Evropa ujedini, nije problem u mojim političkim potezima koje sam vukao nisam ja poražen – poražena je Srbija, poražen je srpski narod, on bi bio poražen i da mene i mojih pogrešnih političkih koraka i nije bilo. To je taj „mrc“ za koji nas je vezao S.M. Ne nije poražena Srbija i naš narod poražena je loša, pogrešna, politika S.M. A Srbija propada jer se NASTAVLJA ta pogrešna politika, samo sada drugim sredstvima.


Zoran Stokić

4.12.2021.

Нема коментара:

Постави коментар