петак, 3. децембар 2021.

 

Четврт века од студентских протеста – скица за нова поколења


"Politika" Четвртак, 02.12.2021. у 18:00 Чедомир Антић

 

Студенти су успели да се окупе око јединственог демократског и патриотског програма. Допринели су рехабилитацији Србије у свету. Слике њихових мирних колона у којима су ступале десетине хиљада, кличући демократији, Европи, Српству и нашој цркви, обишле су планету....

 

 

*

koga zanima tekst,može ga naći na sajtu "Politike".... ne bi da zagađujem ovaj sajt Gebelsovskim lažima. Šta da se radi kada sam i ja bio deo tog vremena – direktan svedok svih tih događanja. Za vreme vladavine te dične "demokratske" bratije Čede Antića, Čede Jovanovića, Koštunice, Tadića i &  3 (TRI) puta su pokušali da me otpuste sa fakulteta...sprovodili su nadamnom perfidan teror, evo samo četiri  primera (lista je isuviše duga):


Na tabli (po kojoj se mora puno pisati kredom) bi mi masnom bojom nacrtali sliku Ratka Mladića – da bi "snimili" moju reakciju.....

Sale u kojima sam držao časove su imala "sličajno" vrata gde je brava bila tako pokvarena da vrata nisu mogla da se zatvore...

Više puta  su "slučajno"  lusteri ispred table (kuda se nastavnik kreće)  bili razlabavljeni pa bi neonske cevi pale na pod.... imao sam sreću da me ni jedna nije pogodila po glavi....

Spreče vas da budete na bilo kom projektu  koje po raznim osnovama finasira država.... sva primanja na fakultetu su svedena samo nocac od držanja časova (a cena tih časova je naravno super obezvređena)....

 

***

Komentar

***

 

Platon/Pareto: "Iskoristiti osećanja a ne traćiti energiju u uzaludnim naporima da ih uništimo." Mladi su 1990. bili građani - protiv rata i videli su Sr u EU, pružali otpor režimu S.M. na pr, na mobilizaciju u Bg odazvalo se 15% i tsl. Deo službi S.M. umesto da pokaže nepijateljstvo prema buntu omladine, pridružio se odmah protestima i iznutra ovladao i usmeravao protest. Bilo je sve „strogo kontrolisano“ eto Z.S. (docent BU) nije dobio priliku da dođe ni do jedne (od brojnih) govornice (od raznih glumaca Lečića, Jovanovića, Antića i &), da kaže bilo šta,  niti da objavi bilo koji tekst. I na kraju  naš narod mora da nauči da o stvarima i događajima sudi po posledicama (najbolje namere nisu dovoljne, ne znače ništa). I evo dokle su nas doveli svi ti protesti... pogledajte našta ličimo 2021. - nije dozvoljena kritika, tu ljudi žive bez slobode govora, bez slobode verovanja ili neverice i bez slobode udruživanja.

Zoran Stokić

3.12.2021.

Нема коментара:

Постави коментар